onsdag den 9. maj 2012

Sarah


16 kommentarer:

  1. Godt billede!

    www.johanneblog.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig fed blog! Skal vi følges?

    http://blondewithglasses.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hej Fie:-)
    Super fin og inspirerende blog du har! Jeg er blevet fast læser, så jeg tænkte på om du ville blive det samme hos mig?:-)

    Knus Sarah:-)

    http://sarah-kathrine.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Jeg kigger da også lige forbi din :-)

      Slet
  4. Hej Fie. Fed blog!
    Hvordan har du lavet din header?
    Knus.
    Kig gerne forbi min blog hvis den lyster sknhedsbloggn.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christiane.
      Først og fremmest tak! Det er min veninde som har lavet den for mig - jeg er desværre på ingen måde teknisk. Hun har en fotoblog (www.sigridegevang.blogspot.com), så kan du evt. høre hende ad :o)

      Knus og god weekend!

      Slet
  5. Super fed blog :-) følger dig på bloglovin' nu og glæder mig til at høre mere fra dig. Tag et kig forbi min blog: www.irockofage.com

    SvarSlet
  6. Hej. super fin blog, er blevet fast læser :) hvis du får lyst så tag gerne et kig forbi min på Linebiine.blogspot.com :)

    //Linebiine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro :-)
      Tak og god weekend!

      Slet
  7. Great picture and blog!
    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on
    http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Din blog indeholder de vildeste, flotte billeder! Thumbs up.
    Knus fra Nanna, www.nannakruger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Er jeg glad for at høre.

      Knus :-)

      Slet